luni, 7 februarie 2011

O saptamana la sat

In saptamana aceasta eu am fost in sat, la 45 de kilometri de Oradea, la bunicul. El este singur deocamdata pentru ca bunica este bolnava si este la spital. Acolo tine purcei si nu le poate da de mancare fiindca merge cu doua bote. Asa ca eu am avut grija de animale. Toata treaba nasoala era ca trebuia sa te trezesti devreme ca sa le dai de mancare la caini, la purcei, la porci, la iepuri si la gaini. Dar in rest e ok. Asta a fost in timpul saptamanii. In weekend am mers la parintii lui tati, ceilalti bunici doar ca si ei sunt bolnavi amandoi si sunt la Oradea. Cand am ajuns acolo am vazut ca capra fatase singura si iedul era bine. Am mers acolo pentru a taia porcul fiindca nu mai era cine sa il hraneasca. Dupa ce am hranit si celelalte animale au ajuns tati si unchiul meu si l-am taiat. Apoi am venit la Oradea. Tot cam asa imi petrec si restul vacantelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu