luni, 14 martie 2011


ELEMENTUL CHEIE IN PERFORMANTA SCOLARA

        


        Pentru a avea o performanta scolara mai ridicata este nevoie de urmatoarele lucruri: de o prima impresie foarte buna, pentru ca conteaza mult, de prezenta la ore, de a fi activ in timpul orelor de curs si cel mai important sa nu comentezi comentezi cu profesorul. Aceste lucruri sunt pentru a nu ramane corigent. Iar daca doresti intradevar permanta, este nevoie de foarte multa munca, si trebuie sa te implici in majoritatea activitatilor pentru a fi cunoscut de catre profesori ca un elev bun si silitor.Dupa parerea mea cam aceste cerinte trebuie indeplinite pentru pentru a avea performanta scolara.
         Intr-o zi cand eram clasa a opta, intr-o vineri toti din clasa am plecat de la scoala. Am mers care unde. Cand profesorii si-au dat seama ca am plecat au cautat-o pe diriginta li i-a zis. Aceasta i-a sunat pe parinti si lea zis ca am plecat de la scoala. Apoi parintii ne-au sunat pe noi si ne-au zis sa mergem inapoi la scoala. Acolo doamna diriginta ne-a tinut morala, apoi ne-a dus la doamna directoare care iar ne-a tinut morala  iar noi neam continuat orele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu